رفتن به محتوای اصلی
به همت اداره کل تبلیغ عمومی؛

جلسه نشست کارشناسان طرح تابستانی با مسئولان تبلیغ برگزار شد

تاریخ انتشار:
به همت اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، جلسه نشست کارشناسان طرح تابستانی با مسئولان تبلیغ برگزار گردید.
جلسه نشست کارشناسان طرح تابستانی با مسئولان تبلیغ برگزار شد

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، جلسه نشست کارشناسان طرح تابستانی با مسئولان تبلیغ با هدف ارتقای کیفی و محتوایی اعزام اوقات فراغت تابستان با حضور مبلغان تخصصی معرفی شده از سوی اداره کل تبلیغ تخصصی، در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بااشاره به شروع فرآیند اعزام اوقات فراغت تابستان گفت: در سال جاری به جهت ارتقای کیفی و غنی تر شدن محتوای این اعزام از مبلغان تخصصی جهت ارزیابی و مشاوره در تدوین طرح های فعالیت گروه های تبلیغ عمومی بهرهمند شدیم.

وی در ادامه افزود: هر یک از گروه های تبلیغی که تمایل به فعالیت در تابستان دارند از ابتدای خردادماه اقدام به ارسال پیش طرح های تبلیغی خود نموده اند و این پیش طرح ها بر اساس موضوعات خاص به مشاوران مربوط به آن موضوع که از سوی اداره کل تبلیغ تخصصی معرفی شده جهت مشاوره ارجاع می شوند.

مدیرکل تبلیغ عمومی از برگزاری اردوی آموزشی و کارگاهی مبلغان خبر داد و اظهار داشت: پیش طرح های ارسالی در 5 موضوع «جهاد تبیین»، «مهارت های خانواده» ،«پیشگیری از آسیب های اجتماعی» ،«سواد رسانه» و «نشاط اجتماعی» ارسال شده اند که پس از مشاوره با مبلغان تخصصی تکمیل و در اردوی یکروزه مورد نظر، بوم عملیاتی آن تهیه می شود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.