رفتن به محتوای اصلی
رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان بیان کرد:

جهانشمولی مسئله فلسطین با درایت امام خمینی(ره)

تاریخ انتشار:
رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: فعالیت ها و تلاش های امام خمینی(ره) باعث شد تا ثمره دفاع از مظلومیت فلسطین جهانشمول شود و نه تنها در غرب آسیا بلکه در مرکز ایالات متحده و کشورهای اروپایی، مردم با وجود حکّام مستبد و ظالم آن دیار، با جریان فلسطین هماهنگ شده اند.
علی عباس زاده

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین علی عباس زاده رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در نشست علمی «امام خمینی(ره)؛ فلسطین، آخرالزمان» ضمن گرامیداشت یاد و نام امام امت و شهدای انقلاب اسلامی و عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش بیان کرد: ایام سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و همچنین حوادثی که در فلسطین خصوصا در غزه در حال رخ دادن است این فرصت را به ما می دهد تا با بازخوانی اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی بتوانیم در قسمت درست تاریخ بایستیم.

وی در ادامه افزود: جامعیت و توانمندی امام راحل منحصر به داخل کشور نبود بلکه آن عالم بزرگ دغدغه جهان اسلام را داشت. مسائل منطقه به ویژه کشور و مردم مظلوم فلسطین از جمله دغداغه های امام خمینی بوده است.

رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان اظهار داشت: همه روشنفکران و نیک اندیشان عالم همسو با تفکر امام چه به لحاظ اعتقادی و چه به لحاظ جغرافایای سیاسی، پای کار بوده و از آرمان های فلسطین دفاع کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس زاده بیان کرد: فعالیت ها و تلاش های امام خمینی(ره) باعث شد تا ثمره دفاع از مظلومیت فلسطین جهانشمول شود و نه تنها در غرب آسیا بلکه در مرکز ایالات متحده و کشورهای اروپایی، مردم با وجود حکّام مستبد و ظالم آن دیار، با جریان فلسطین هماهنگ شده اند.

دوی در بخش پایانی مطالب خود به آیه 5 سوره قصص «وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ» اشاره کرد و گفت: طبق آیه شریفه، فرجام امور جهان در آخرالزمان به دست مسلمانان خواهد افتاد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.