رفتن به محتوای اصلی
در اردوی آموزشی-توجیهی گروه های تبلیغی اوقات فراغت تابستان صورت گرفت؛

بررسی طرح های تبلیغی گروه ها و برگزاری کلاس های مهارتی

تاریخ انتشار:
به منظور بررسی طرح های تبلیغی گروه ها و برگزاری کلاس های مهارتی، اردوی آموزشی-توجیهی گروه های تبلیغی اوقات فراغت تابستان به همت اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
بررسی طرح های تبلیغی گروه ها و برگزاری کلاس های مهارتی

به گزارش خبرنگار بلاغ، اردوی آموزشی-توجیهی گروه های تبلیغی اوقات فراغت تابستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و 80 نفر از مدیران گروه های تبلیغی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین شریعتمداری در جمع سرگروه های تبلیغی با اشاره به فرصت اوقات فراغت تابستان جهت جذب نوجوانان و جوانان گفت: فرصت تربیتی تابستان را باید با طرح های غنی و محتوایی که اثرگذار باشد غنیمت دانست، لذا طرح های تبلیغی این ایام مورد بررسی دقیق و تخصصی صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: فرآیند اعزام تابستان با دریافت پیش طرح های تبلیغی بیش از 150 گروه تبلیغ عمومی آغاز و با همکاری اداره کل تبلیغ تخصصی و معرفی مشاوران متخصص به عنوان راهنما این طرح ها بررسی گردید.

مدیرکل تبلیغ عمومی با اشاره به بررسی طرح های تابستان از سوی مبلغان متخصص گفت: در این فرآیند، مدیران گروه های تبلیغ عمومی با ایشان مرتبط شدند تا طرح کامل تبلیغی تابستان خود را ارائه نمایند. پس از امتیازدهی و رتبه بندی، تعداد 80 گروه برتر جهت اعزام تابستان انتخاب و در این اردو شرکت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین شریعتمداری اظهار داشت: در ادامه فرآیند مذکور، پس از اعزام، با حضور در مناطق تبلیغی از فعالیت های گروه های تبلیغی ارزیابی به عمل خواهد آمد.

گفتنی است در این اردوی آموزشی توجیهی، سه برنامه؛ «پیشگیری از آسیب های اجتماعی» توسط دکتر خونچمن، «مباحث پیرامون سواد رسانه و سینمای خانوادگی» توسط حجت الاسلام و المسلمین حامد براتی و «موضوع انتخابات و جهاد تبیین» توسط دکتر سعادتی صورت گرفت و در نوبت عصر نیز با تشکیل کارگاه های تخصصی، مدیران گروه های تبلیغی اقدام به بحث و بررسی و همچنین انتقال تجارب خود پیرامون طرح های تبلیغی نمودند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.