رفتن به محتوای اصلی
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد:

قدرت حزب الله در منطقه جز با عنایت و حمایت امام عصر علیه السلام غیر قابل تصور است

تاریخ انتشار:
آیت الله نجم الدین طبسی در نشست تخصصی مبلغان نخبه معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: حضور سید عباس موسوی و سید حسن نصرالله در لبنان و قدرت حزب الله در منطقه جز با عنایت و حمایت امام عصر علیه السلام غیر قابل تصور است. برافراشته شدن پرچم شیعه در لبنانی که عثمانی مذهب و مخالف شیعه بوده از برکات وجود و مبارزات این دو بزرگوار می باشد.
قدرت حزب الله در منطقه جز با عنایت و حمایت امام عصر علیه السلام غیر قابل تصور است

به گزارش خبرنگار بلاغ، نشست هم اندیشی نخبگان تبلیغی با موضوع «جایگاه مهدویت در نگاه راهبردی شهید سیدحسن نصرالله» با حضور جمعی از نخبگان تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و سخنرانی آیت الله نجم الدین طبسی در سالن جلسات مرکز همایش های غدیر برگزار گردید.

آیت‌الله نجم الدین طبسی در ابتدای مطالب خود اظهار داشت: ارتباط اینجانب با شهید بزرگوار سیدحسن نصرالله به 40 سال قبل بازمی گردد. یک ارتباط تنگاتنگ با ایشان برقرار بود البته توفیق نداشتم که در کادر اجرایی حزب الله باشم اما به صورت مستمر و متمادی جلسات علمی در حوزه مباحث اسلامی در خدمت آن شهید عزیز بوده ام.

وی در ادامه افزود: در ایام اخیر تعداد 3 جلسه علمی چهار ساعته که محور اصلی آن جلسات موضوع «مهدویت» بوده است با آن شهید بزرگوار داشته ام. ایشان به معنای دقیق کلمه عاشق امام عصر ارواحنا فداء بوده و توانستند این محبت را نیز به حزب الله و عموم مردم لبنان انتقال دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: شهید سید حسن نصرالله یک اشراف کامل و دقیق بر مباحث و موضوعات مهدویت داشتند و در آخرین جلسه از دیدار اینجانب با ایشان، موضوع عنایت ویژه امام زمان علیه السلام به حزب الله و مردم لبنان مطرح گردید. ایشان روایت (اِنّا غَیْرُ مُهْمِلینَ لِمُراعاتِکُمْ، وَلا ناسینَ لِذَکْرِکُمْ) را به معنای دقیق کلمه، لمس کرده بودند.

آیت‌الله نجم الدین طبسی گفت: حضور سید عباس موسوی و سید حسن نصرالله در لبنان و قدرت حزب الله در منطقه جز با عنایت و حمایت امام عصر علیه السلام غیر قابل تصور است. برافراشته شدن پرچم شیعه در لبنانی که عثمانی مذهب و مخالف شیعه بوده از برکات وجود و مبارزات این دو بزرگوار می باشد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه مباحثی در خصوص «جایگاه مهدویت در نگاه راهبردی شهید سیدحسن نصرالله» توسط حجت الاسلام شیخ اسد محمد قصیر از فعالان و مبلغان عرصه بین‌الملل به زبان عربی مطرح شد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.