رفتن به محتوای اصلی
به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛

همایش «حزب الله زنده است» برگزار می شود

تاریخ انتشار:
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در آستانه چهلمین روز شهادت مجاهد کبیر، پرچم‌دار مقاومت در منطقه، عالم بافضیلت دینی و رهبر مدبر سیاسی، جناب سیدحسن نصرالله رضوان‌الله علیه، همایش «حزب الله زنده است» را برگزار می کند.
همایش «حزب الله زنده است»

به گزارش خبرنگار بلاغ، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در آستانه چهلمین روز شهادت مجاهد کبیر، پرچم‌دار مقاومت در منطقه، عالم بافضیلت دینی و رهبر مدبر سیاسی، جناب سیدحسن نصرالله رضوان‌الله علیه، همایش «حزب الله زنده است» را برگزار می کند.

لازم به ذکر است همایش «حزب الله زنده است» با سخنرانی حجج اسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و دکتر طلال عتریسی مدیر مرکز تحقیقات علوم انسانی و دینی دانشگاه معارف بیروت و همچنین با حضور خانواده شهیدان نیلفروشان، زاهدی و برخی از شهدای مقاومت لبنان برگزار خواهد شد.

گفتنی است زمان برگزاری این همایش روز دوشنبه 7 آبان ماه 1403 از ساعت 8:30 الی 12 در سالن همایش های غدیر واقع در خیابان معلم جنب بوستان کتاب، می باشد.

شایان ذکر است در کنار برگزاری این همایش، نمایشگاه غزه به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار و برخی از محصولات دفتر تبلیغات اسلامی که مرتبط با جنگ، مقاومت و جهاد می باشد عرضه خواهد شد. رونمایی از کتاب «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن و دیدگاه رهبر معظم انقلاب» از دیگر برنامه های جنبی این همایش می باشد. همچنین در این همایش از «بورسیه تحصیلی شهید نصرالله» دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام، برای آن دست از عزیزان لبنانی که به جهت حملات رژیم غاصب صهیونیستی از درس خواندن محروم شده اند رونمایی خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.