رفتن به محتوای اصلی

ششمین جلسه کمیته علمی و اجرائی جشنواره نوآوری های تبلیغ(جنات) برگزار شد

تاریخ انتشار:
دبیرخانه جشنواره جنات با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، ششمین جلسه کمیته علمی و اجرائی جشنواره نوآوری های تبلیغ(جنات) را برگزار نمود.
شمشمین جلسه کمیته علمی و اجرائی جشنواره نوآوری های تبلیغ(جنات)

به گزارش خبرنگار بلاغ، ششمین جلسه کمیته علمی و اجرائی جشنواره نوآوری های تبلیغ(جنات) به همت دبیرخانه این جشنواره و با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آرش رجبی معاون فرهنگی حوزه‌ علمیه خواهران و اباذر جعفری مدیر کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و نمایندگان مراکز حوزوی برگزار شد.

مدیر کل تبلیغ تخصصی بیان کرد: جشنواره جنات به همت شورای نهادهای عالی حوزوی تصویب و تمام مراکز حوزوی در برنامه ریزی و اجرای آن مشارکت دارند. تاکنون پنج جلسه کمیته علمی و اجرائی آن تشکیل شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در نیمه نخست سال جاری حوادث مختلفی از جمله شهادت آیت الله رئیسی، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، حماسه اربعین و ... رخ داد، فعالیت های جشنواره جنات در حد فراخوان بوده و زمینه اینکه بتوانیم رویداد یا برنامه های مکمل جشنواره را برگزار نمائیم فراهم نشد.

جعفری اظهار داشت: از اول مهرماه با توجه به اینکه فعالیت های جشنواره به سمت و سوی اجرائی تر شدن پیشرفته است، جلسات کمیته علمی و اجرائی تشکیل شده است. همچنین نسبت به اطلاع رسانی مجدد و ایجاد پل ارتباطی با شرکت کنندگان در پیام رسانی ایتا، فعالیت های خوبی صورت گرفته و هم اکنون کمیته اطلاعی رسانی جشنواره در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با مدیریت مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، فعالیت های خود را آغاز نموده است.

مدیر کل تبلیغ تخصصی گفت: گام دیگری که در دبیرخانه جشنوار بعد از جلسه پنجم کمیته علمی و اجرائی صورت پذیرفته است؛ راه اندازی کمیته داوری و مصاحبه می باشد. بحث فعالیت های تبلیغی مبلغان محترم در طی یک فرم اجمالی در سامانه جنشواره ثبت شده و با توجه به اینکه نیاز است در مراحل داوری، اطلاعات کافی از فعالیت های ثبت شده در اختیار داوران قرار گیرد لذا مصاحبه های تکمیلی از شرکت کنندگان دریافت شده است.

وی یادآور شد: ارسال آثار در جشنواره جنات تا پایان آذرماه سال جاری امکان پذیر بوده و مراسم اختتامیه این جشنواره در بهمن ماه برگزار خواهد گردید. در تلاش هستیم تا زمان اختتامیه چند رویداد و برنامه های جنبی برگزار شود.

گفتنی است در ادامه این جلسه، اعضای کمیته علمی و اجرائی جشنواره، ضمن اظهار نظر در خصوص دستور جلسه کمیته، آمادگی خود را برای میزبانی رویدادهای جشنواره های علمی اعلام کردند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.