رفتن به محتوای اصلی
با حمایت اداره کل تبلیغ عمومی؛

جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان قم برگزار شد

تاریخ انتشار:
با حمایت اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان قم در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.
جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار بلاغ، با حمایت  اداره کل تبلیغ عمومی جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان قم با حضور حجت الاسلام مهدی کریم زاد رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی و مدیران و سرگروه های تبلیغی این استان در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

رئیس اداره اعزام اظهار داشت: به توفیق الهی اعزام تابستان به عنوان آخرین فعالیت مشترک این اداره با گروه های تبلیغی استان قم به صورت موفق و گسترده صورت پذیرفت. در تلاش هستیم در آینده نیز برنامه های مستمر داشته باشیم.

حجت الاسلام کریم زاد در ادامه مطالب خود بر انتظارات اداره کل تبلیغ عمومی از شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان قم  اشاره کرد و افزود: «تشکیل مجمعی که بتواند نیازهای استان و مبلغان را در عرصه های مختلف شناسایی و در رفع آن نیاز ها برآید»، «تشکیل گروه تامین محتوا برای برنامه های اعزامی مختلف» و «عملیات مشترک فرهنگی گروه های تبلیغی استان در فاصل مختلف سال» و همچنین «شناسایی گروه های تبلیغی برتر و فعال کردن گروه های تبلیغی منفعل» از جمله انتظارات اداره کل تبلغی عمومی از شورای هماهنگی گروه های تبلیغی قم می باشد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.