رفتن به محتوای اصلی
با حمایت اداره کل تبلیغ عمومی؛

جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان آذربایجان شرقی برگزار شد

تاریخ انتشار:
با حمایت اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان آذربایجان شرقی برگزار شد

به گزارش خبرنگار بلاغ، با حمایت  اداره کل تبلیغ عمومی، جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان آذربایجان شرقی با حضور حجت الاسلام مهدی کریم زاد رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی و مدیران و سرگروه های تبلیغی این استان برگزار شد.

رئیس اداره اعزام اظهار داشت: رئیس شورا وظیفه مدیریت توسعه و اعزام و نظارت گروه های تبلیغی در استان و دبیر شورا، مسئول پیگیری امور و مصوبات جلسات و ارائه گزارش پیشرفت کار می‌باشد و سرگروه‌ها نیز جهت پیشبرد بهتر امور، گزارش فعالیت‌های خود را به صورت ماهانه به دبیر و شورا ارائه می دهند.

حجت الاسلام کریم زاد بیان کرد: امروزه ضعف عمده ما، ترمیم وضعیت کیفی گروه ها بوده و هیئت رئیسه شورای هماهنگی باید وضعیت کیفی سرگروه ها و اعضا و همچنین مبلغین فردی را هم رصد نماید.

گفتنی است از برنامه‌های مقرر شده در این نشست می توان به «تشکیل گروه فکری و اندیشه ورزی در خصوص مسائل پر چالش استان»، «تشکیل گروهی متشکل از خواهران فعال در استان»، «افزایش وضعیت کیفی گروه ها در استان»، «استفاده از ظرفیت فضای مجازی»، «تدوین برنامه‌های اجرایی جدید»، «ایجاد شبکه ارتباطی قوی‌تر»، «تقسیم وظایف بین گروه‌های تبلیغی»، «تبیین راهکارهای بهبود فعالیت‌های تبلیغی»، «ارزیابی عملکرد گروه‌های تبلیغی در استان»، «تبادل تجربیات و اطلاعات» و «برگزاری نشست‌های مشترک منظم» اشاره کرد.

شایان ذکر است شرکت‌کنندگان در این جلسه بر اهمیت تشکیل گروهی متشکل از افراد صاحب‌نظر برای بررسی مسائل پیچیده استان و ارائه راه‌کارهای مناسب تأکید کردند و اشاره شد ایجاد پایگاه داده‌ای جامع از مشکلات و نیازهای جوانان و گروه‌های مردمی استان به منظور برنامه‌ریزی بهتر فعالیت‌های تبلیغی تاثیر بسزایی دارد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.