رفتن به محتوای اصلی
در دومین جلسه شورای عالی هماهنگی گروه های تبلیغی کشور مطرح شد؛

تبلیغ اولین رسالت طلاب است و نمایشگاه دستاوردهای گروه های تبلیغی می تواند بیانگر آن باشد

تاریخ انتشار:
مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: با هدف بیان دستاورد و فعالیت های گروه های تبلیغی «نمایشگاه آثار گروه های تبلیغی» در تاریخ 6 الی 11 بهمن ماه سال جاری همزمان با اختتامیه جشنواره جنات برگزار خواهد شد. این نمایشگاه می تواند نقش بسزایی در اخذ اطلاعات مورد نیاز در خصوص مجموعه های فعال استانی و همچنین ایجاد زمینه برای بیان دستاوردهای فعالیت گروه های تبلیغی داشته باشد.
مدیرکل تبلیغ عمومی

به گزارش خبرنگار بلاغ، نشست فصلی شورای عالی هماهنگی گروه های تبلیغ عمومی با موضوع «نمایشگاه آثار گروه های تبلیغی» در سالن جلسات رضوان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: مدیران و دبیران شورای هماهنگی گروه های تبلیغی به عنوان سکّان دار و هدایت گر برنامه های فرهنگی و تبلیغی استان ها می باشند.

وی در ادامه افزود: با هدف بیان دستاورد و فعالیت های گروه های تبلیغی «نمایشگاه آثار گروه های تبلیغی» در تاریخ 6 الی 11 بهمن ماه سال جاری همزمان با اختتامیه جشنواره جنات برگزار خواهد شد. این نمایشگاه می تواند نقش بسزایی در اخذ اطلاعات مورد نیاز در خصوص مجموعه های فعال استانی و همچنین ایجاد زمینه برای بیان دستاوردهای فعالیت گروه های تبلیغی داشته باشد.

مدیرکل تبلیغ عمومی بیان کرد: گروه های تبلیغی و فعالیت های آنان، جایگاه ویژه ای در رشد و بالندگی دین داری و عمق بخشی به آن دارند. نمایشگاه مذکور در گام نخست برای نخبگان فرهنگی، در قدم بعد برای مسئولان استانی و مدیران مراکز فرهنگی و در بخش آخر برای عموم طلاب و مبلغان در قالب حضوری و مجازی صورت خواهد پذیرفت.

حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری گفت: در «نمایشگاه آثار گروه های تبلیغی» غرفه های جداگانه ویژه هر استان تخصیص داده می شود و طراحی این غرفه ها بر عهده گروه های تبلیغی بوده و انتظار می رود ایشان با هم فکری و هنرمندی با ایجاد یک فضای مناسب بتوانند فعالیت های گروه خود را در معرض دید عموم قرار دهند. در پایان برگزاری این نمایشگاه از غرفه های برتر تجلیل و هدایای ارزنده تقدیم خواهد گردید.

وی اظهار داشت: از محورهای نمایشگاه می توان به موضوعاتی همچون؛ «جهاد تبیین»، «کانون های عظیم حوزوی»، «گام دوم انقلاب»، «جوانی جمعیت»، «کنشگری اجتماعی»، «مواسات و همدلی»، «پیشگیری از آسیب های اجتماعی»، «فعالیت های تربیتی»، «فناوری تبلیغ، رسانه و فضای مجازی»، «تبلیغ میدانی اثربخش» و «معرفی ظرفیت های گروه و شوراها تبلیغی» اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.