رفتن به محتوای اصلی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:

حزب الله قوی تر از گذشته

تاریخ انتشار:
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: به توفیق الهی هم اکنون حزب الله و محور مقاومت بعد از وقایع دردناک شهادت فرماندهان عالیقدر خود در وضع بسیار مناسبی حتی نسبت به سال های قبل، قرار دارد و توانسته ضربات مهلکی بر پیکره پوشالی رژیم صهیونیستی وارد نماید. ما هیچ نگرانی در خصوص آینده حزب الله نداریم. نگرانی های اصلی ما از سوی بعضی حرف های نادرست از تشکّل هایی است در قم هستندکه هرچند محلی از اعراب ندارند اما حرف دشمن از دهان آنان بلند می شود است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در همایش «حزب الله زنده است» بیان کرد: شهدای عزیز همچون؛ سیدحسن نصرالله، حاج قاسم، سید هاشم صفی الدین، سردار زاهدی و نیلفروشان در یک وجه، فوق العاده بودند و شاید این متنعم شدن به نعمت شهادت که فوق آن هیچ نعمتی نیست نیز از برکات تعبد مبتنی بر عقلانیت آنان در برابر ولی خدا می باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تکیه بر آیه 36 سوره نخل «وَلَقَد بَعَثنا في كُلِّ أُمَّةٍ رَسولًا أَنِ اعبُدُوا اللَّهَ وَاجتَنِبُوا الطّاغوتَ» شکل جدیدی از حکمرانی با دو رکن «حاکمیت خدا» و «استکبارستیزی» در جهان به منصه ظهور گذاشت. تا کفر به طاغوت نباشد توحید و ایمان معنایی نداشته و ایجاد نمی گردد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: در 45 سال اخیر، جبهه انقلاب و اسلام دچار فراز و فرود های بسیاری شده و از سوی دیگر، استکبار جهانی با تمام قوای نظامی، در اختیار گرفتن سازمان های بین المللی و امپراطوری رسانه ای خود در پی ضربه زدن و نابودی جبهه اسلام بوده است. تقابل بین دو جبهه ایمان و کفر از اول تاریخ بوده و این تقابل پایانی نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: جبهه استکبار تمام آنچه که در قدرت داشته است را برای رویایی با محور مقاومت و نظام قدرتمند جمهوری اسلامی ایران بکار گرفته است اما آنان در بیانات متعدد و مستمر خود اظهار داشته اند که این انقلاب نه تنها شکست نخورده بلکه روز به روز بر قدرت آن افزوده شده است. به اعتراف آنان انقلاب اسلامی توانسته جنگ را از مرز های خود دور و به مرزهای نماینده جبهه استکبار در منطقه یعنی اسرائیل بکشاند.

حجت‌الاسلام والمسلمین گفت: استکبار جهانی در جلسات خود به تبدیل شدن ایران به قدرت منطقه، اذعان دارند. آنها اعتراف می کنند که روزی اسرائیل برای منطقه رجز می خواند اما هم اکنون برای بقای موجودیت خویش باید تلاش نماید.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: رژیم صفاک صهیونیستی غزه را ویران اهالی آنجا را آواره نموده، صدها هزار نفر را شهید یا مجروح کرده، اما روحیه مقاومت در ملت فلسطین باعث شد تا دشمن نتواند «اراده» آنان را بشکند که اگر اراده مردم، سست شود به طور قطع شکست خواهند خورد. در فلسطین و لبنان فرماندهان بی بدیل و ارزشمندی به شهادت رسیده اند اما اراده ها مصمم تر و محکمتر شده است.

وی ابراز کرد: نظام مقتدر جمهموری اسلامی در عملیات وعده صادق2، پیش از آنکه هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو بریزد، قلب نیروهای مقاومت و دل آزادگان در جهان را خوشحال نمود.به طور قطع می گویم در این عملیات حداقل 80درصد موشک ها به اهداف مورد نظر اصابت کرد. خطبه های نماز جمعه نصر که توسط رهبر معظم انقلاب ایراد شد را می توان از آن به عملیات وعده صادق3 نام برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اظهار داشت: به توفیق الهی هم اکنون حزب الله و محور مقاومت بعد از وقایع دردناک شهادت فرماندهان عالیقدر خود در وضع بسیار مناسبی حتی نسبت به سال های قبل، قرار دارد و توانسته ضربات مهلکی بر پیکره پوشالی رژیم صهیونیستی وارد نماید. ما هیچ نگرانی در خصوص آینده حزب الله نداریم. نگرانی های اصلی ما از سوی بعضی حرف های نادرست از تشکّل هایی است در قم هستندکه هرچند محلی از اعراب ندارند اما حرف دشمن از دهان آنان بلند می شود است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.