رفتن به محتوای اصلی
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد:

آیه «أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ» پیام شهیدان برای اهل ایمان است

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در همایش «حزب الله زنده است» اظهار داشت: طبق آیه شریفه 170 سوره آل عمران «فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ» شهیدان به واسطه شهادت در مسیر حق دو دسته شادمانی و خوشحالی دارند یکی از فضل خداوند و دوم به خاطر افرادی که هنوز به آن ها ملحق نشده اند ولی در مسیر آنها هستند.
حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرنگار بلاغ، همایش «حزب الله زنده است» در آستانه چهلمین روز شهادت مجاهد کبیر، پرچم‌دار مقاومت در منطقه، عالم بافضیلت دینی و رهبر مدبر سیاسی، جناب سیدحسن نصرالله رضوان‌الله علیه، صبح امروز دوشنبه 7 آبان ماه 1403 با سخنرانی حجج اسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و دکتر طلال عتریسی مدیر مرکز تحقیقات علوم انسانی و دینی دانشگاه معارف بیروت و همچنین با حضور خانواده شهیدان نیلفروشان، زاهدی و برخی از شهدای مقاومت لبنان در سالن همایش های غدیر برگزار شد.

در ابتدای این همایش حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ایام سوگ و عزای جهان اسلام در پی شهادت فرماندهان مقاومت را تسلیت گفت و اظهار داشت: از خداوند متعال درخواست داریم به برکت خون این شهدای بزرگوار، زمینه نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را فراهم نماید.

وی در ادامه بیان کرد: طبق آیه شریفه 170 سوره آل عمران «فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ» شهیدان به واسطه شهادت در مسیر حق دو دسته شادمانی و خوشحالی دارندیکی از فضل خداوند و دوم به خاطر افرادی که هنوز به آن ها ملحق نشده اند ولی در مسیر آنها هستند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: بانگ و ندای شهیدان به مومنینی که هنوز وقت شهادت آنان فرا نرسیده این است که؛ «أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ» آنان (شهیدان) به فضل و رحمتی که خدا نصیبشان گردانیده شادمانند، و دلشادند به حال آن مؤمنان که هنوز به آنها نپیوسته‌اند و بعداً در پی آنها به سرای آخرت خواهند شتافت که بیمی بر آنان نیست و غمی نخواهند داشت.

وی گفت: در کنار برگزاری این همایش، نمایشگاه غزه به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار و برخی از محصولات دفتر تبلیغات اسلامی که مرتبط با جنگ، مقاومت و جهاد می باشد عرضه می گردد. رونمایی از کتاب «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن و بر اساس دیدگاه رهبر معظم انقلاب» از دیگر برنامه های جنبی این همایش بوده و همچنین در این همایش از «بورسیه تحصیلی شهید نصرالله» دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام، برای آن دست از عزیزان لبنانی که به جهت حملات رژیم غاصب صهیونیستی از درس خواندن محروم شده اند رونمایی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: از تمامی بخش های مختلف مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی که در برگزاری این همایش تلاش نموده اند کمال تشکر را دارم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.